Připravujeme: Veverky

Informace k provozu MŠ ve školním roce 2021/2022:

Dospělí i děti mají povinnost při vstupu do budovy použít dezinfekci rukou. Před vstupem do třídy si dítě umyje v umývárně ruce pod dohledem doprovázející osoby. S dítětem jde do MŠ pouze jedna osoba a stejné pravidlo platí u vyzvedávání.     

AKCE :

Od 1.7. do 31.8.2022 je provoz v MŠ pouze pro přihlášené děti.  Prosíme o vyklizení šatny u dětí, které nejsou k prázdninovému provozu přihlášeny. 

Integrovaný blok: „Rozhlédni se kolem sebe“

Týden od: 20.6. – 30.6.2022

téma: „Těšíme se na prázdniny“ 

  • v komunitním kroužku si povíme, kam se chystáme na prázdniny, na co se těšíme
  • každý den se podíváme do prázdninového batůžku a povíme si, co si sbalit na koupaliště, do ZOO, do lesa, k moři, do hor…
  • připomeneme si bezpečné chování u vody, v lese, na výletě, při jízdě na kole či koloběžce
  • zopakujeme si charakteristické znaky léta, zahrajeme si hru „Pravda x lež“
  • budeme si opakovat písničky a básničky, které umíme, doprovodíme je hrou na nástroje i pohybem, zahrajeme si naše oblíbené hry
  • postřeh si procvičíme vyhledáváním odlišností na obrázcích
  • ve třídě i na zahradě si zacvičíme podle projektu Se sokolem do života – s lanem a švihadly s opičkou Haničkou, ježeček Mareček se podívá, co dokážeme s míčem
  • na lodích (žíněnkách) se vydáme na plavbu po řece Jizeře, zahrajeme si hru „Co vidíš?“
  • k dispozici budeme mít spoustu omalovánek
  • z papíru si vytvoříme letní obrázek dle volby
  • při pobytu venku budeme sledovat přírodu, počasí, na zahradě si z písku postavíme hrad, pekařství, budeme skákat panáka, kreslit křídami, hrát si s kamarády a za teplého počasí se vykoupeme ve školním bazénku

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Comments are closed.